orkar inte förklara

Du kliver in genom dörren, med ditt fula feta tryne kliver du in genom glasdörrarna till vardagsrummet. En dag som började utan medicin, tre nya uppgifter, 45 minuters gråt på BUP och tusen självmords impulser. Det här var det sista jag behövde! För en gång skull försökte jag säga emot, hävda mig, men så kommer du med din överlägsna ton, den jag inte kan göra nått åt, som får mig att vilja springa ner och ta geväret och skjuta skallen av mig. Jag orkade inte höra mer och som alltid förvandlar du mig till nått slags monster som istället för att ta ut allt på dig, som du förtjänar, blir andra lidande.

Du får mig att vända mig emot de jag älskar, som älskar mig, tillskillnad från dig. Du har redan sabbat hela vår familj tillräckligt, räcker inte det? Nej du nöjer dig inte, du ska krossa mig in till varje ben, jag ska förgöras. Jag förstår inte, varför slår du mig bara inte? Eller ännu bättre, själv tar geväret och firar av? Du slipper mig, jag slipper dig och alla blir glada. All sorg ditt hat skapar inom mig får mig att känna mig så ensam, så ensam så jag till och med vill göra mig mer ensam. Är du nöjd? På en havsbotten kommer jag sluta, grattis du vann.

Kommentarer
Postat av: Malinus

Jag önskar jag kunde rädda dig, bara stoppa dig i fickan och smita till något land i fjärran där du kunde få slippa honom. Och bara leva, du är en underbar människa och du förtjänar fanimej inte dethär Ebba! Du ska ha en stöttande pappa, som bryr sig om dig intill minsta ben, inte en som bara klankar ner på dig 24 7... You know I'm here for you<3

2009-04-29 @ 22:44:27
Postat av: Den bästa människans bäata kompis

Jag skulle inte bli glad. Det är inte du som ska förgöras, det är han! Jag älskar dig mest av allt! <3

2009-04-29 @ 22:49:39
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Malinus

Han är inte värd dig, inte någonstans. Min fråga är bara hur en sån som han kunde ge liv åt en sån underbar och älskvärd människa som du? Förlåt om jag låter mjäkig liksom, men jag menar det verkligen. Du ska ha en stöttande pappa, som älskar dig över allt annat i hela världen. Håll bara ut, snart kommer din ålder att rädda dig så du kan flytta till Afrika som du vill och bara skita i honom och lämna allt bakom dig, hakuna matata älskling. HAKUNA MATATA! You know I love you<3

2009-04-29 @ 22:49:45
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: emilia

dom finaste orden räcker inte till för dig och för någon som sårar dig räcker inget alls till för. Bästa e2. Jag älskar dig

2009-04-29 @ 22:54:50
URL: http://xfc.blogg.se/
Postat av: vera

omg vilken fin blogg! helt underbar! gjort designen själv? btw, känner igen mig i din text. kämpa på!

2009-04-29 @ 22:56:47
URL: http://whosthatgirl.webblogg.se/
Postat av: Malinus

Oj, nu syntes plötsligt mina kommentarer, sorry för att de blev två av dem... <3

2009-04-30 @ 00:16:50
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0