love hurts,

Tillsammans med er är jag lycklig,
Tillsammans med er mår jag bra.
Tillsammans med er vill jag leva,
Tillsammans med er finns det hopp.
Tillsammans, varför kan det inte så få bli?

Att göra någon besviken, att såra någon, få den att bli ledsen, det är jobbig när det gäller en person som inte står än sån nära, även om det bara är en kund på Vero Moda man just framför näsan, tagit den sista small av en underbar vårskjorta. Det är jobbigt, no matter what, men när det är någon nära, faktiskt den som betyder mest, då är det självmordstankeframkallande!

Som en stor förvirrad, ihop knutad garnboll känner jag mig just nu. Hur jag än handlar, vem jag än väljer att spendera min tid med, blir alltid någon besviken. Jag önskar jag var flera, tjopp tjopp, här delar vi Ebba i hundra bitar, det räcker åt alla, kom och roffa åt er! Men så funkar ju inte livet, suprise va?, utan ständigt utsätts jag för nya val, val som jag bävar inför att ta. Hur ska jag då kunna välja? Det hade varit lätt om det bara var ena parten jag tyckte om, men när jag nu vill vara med alla, hur får jag det att gå ihop? Tvingas jag bli en sjuttonåring som går in i väggen, för att dela kakan jämt?


HJÄLP! HJÄLP! HJÄLP! HJÄLP NÅGON?!?



Kommentarer
Postat av: Veronika

Förlåt, jag får dig bara att må dåligt, och det var därför jag inte sa någonting förut. Du ska inte behöva välja, det ska du aldrig. Att jag får dig att få självmordstankar känns inte bra precis, då är det bättre att du väljer bort mig direkt så slipper du välja, du vet att jag finns kvar och att jag överlever allt, för dig kan jag offra allt annat på jorden och just därför vill jag att du ska vara lycklig. Gör det du behöver för att bli lycklig, även om det inkluderar att offra mig..



Kommer alltid älska dig mest av allt <3

2009-04-02 @ 23:26:47
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0