I just can't get you out of my head

Jag funderar ganska mycket. Väldigt mycket faktiskt. Lite för mycket om jag ska vara ärligt. Just nu består min hjärna av dessa tankar;
  • Varför är kött så gott? Jag vill ju vara vegetarian (av många anledningar bla. det känns fräscht och nyttigt, det är lite äckligt att äta döda saker osv.)
  • Är det här tredje eller fjärde gången jag nyser denna minut? (Jag är förjävligt förkyld)
  • Hur tänkte vädret när det först var tö och sen blev kallt? (halkade tre gånger på väg till garaget imorse)
  • Varför bor jag på en bondgård där vägen inte är sandad klockan sju på morgonen? (halkade tre gånger på väg till garaget imorse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0