Jag hatar hamstrar

Känner mig som en hamster. Inte en sån söt liten med guldig päls. (om någon nu ens tycker dem är söta) Nej mer en svettig, äcklig (ja det är jättekul att bli kallad det) som springer i ett hjul och bara springer och springer och aldrig kommer framåt. Hamstern, alltså jag i det här fallet, är fast i det där jävla rangliga, fula hjulet som gnisslar. Inte kommer jag framåt. Jag tror snarare jag lyckats sätta på någon knapp, på det här hi -tec -hjulet, som gör att jag springer bakåt och blir då ännu mer snurrig och dum
(ja man blir det av att springa, bakåt, baklänges i ett hamsterhjul)
Jag hatar hamstrar. Jag hatar hjul. Jag hatar hamster-tillstånd. Jag hatar.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0