suktande mot musikorgasm

Jag ska börja jobba på Berns. Jag har bestämt mig, det är klart nu. Berns liksom, kan det bli bättre? Behöver knappt ha något betalt heller, bara lite småklirr så jag har råd med en kaffe kopp då och då. Annars kan jag nöja mig ganska bra med att gå in gratis på först Oskart Linnros och sen Robyn, gärna backstage också och helst kramar, kort och kanske en medverkan på nästa skivan? Tycker det låter som en schysst deal, Berns kan väl inte neka det fina erbjudandet? Om de nödvändigvis måste ha någonting tillbaka kan jag även tänka mig att servera lite champagne åt någon ibland, helst mig själv. Men det är alltså inte nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0