Ibland kan det vara bra att ha giltig ID-handling..

Idag har varit en sjukt jävla dag. Verkligen sjuk dag. Påfrestande på både kropp och psyke. Teoriprovet skulle skrivas, gick dit lite smånervös men ändå taggad. Fotograferar mig slänger fram legitimationen och..
.
"Det här gick ju ut för två månader sen"
"VA?!?!?!"
.
Tiderna avisas, dock utan betalning tillbaka, OM jag inte kommer med giltig legitimationen (det vill säga passet, som ligger hemma, fem mil från Vägverket) innan sista skrivningen som är klockan 15:15.
.
I sådana lägen är det tur att jag har fina vänner och fin familj som ställer upp. Trött bror åker enkom in till Uppsala med passet för att jag ska kunna skriva, dessutom skjutsar till skrivningen. Tur att jag klarade det! 58 av 65 rätt. Halva inne, nu gäller det på onsdag. Fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0