i mina ögon är du det vackraste

Idag har jag haft en riktigt fin dag. En riktig mys-söndag så att säga. En sådan där det inte gör att vädret är kasst och det regnar. I korta drag (eller rättare sagt i hela drag för så händelserik var den icke). Klivade upp ur sängen runt elva, åt lyx-frulle med ägg och Uffe-mackor och kaffe. Slängde mig i soffan, kikade på en fyra avsnitt Grey's Anatomy, redan sedda cirkus 5 gånger. Åt lite choklad och drack lite koldioxid-sodat vatten. Färgade håret och åt Sushi till lunch.
Allt detta med världens finaste människa ♥
Fotnot 1, det var underbar väder hela dagen, sol och riktigt höst fint
Fotnot 2, Det färgade håret sitter på Malin och inte på mig (dock är mitt hår nyfärgat sen i fredags)
Fotnot 3, bilden är två år gamla, men ack så vacker

Kommentarer
Postat av: hon med grönt hår

åh vad du är bäst!! PUSSPUSSPUSSPUSS!

2010-10-17 @ 23:35:15
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: ericafika

jag har börjat komma ikapp med greys nu :D

2010-10-25 @ 12:22:19
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0