the snygging

Tänkte bjuda på en liten snygging såhär på söndags förmiddagen, en snygging som fullkomligt älskar sin webkamera, som ni kanske märker. Men, för att förklara mig, det är otroligt kul och lätt att bara sitta och kika klicka samtidigt som det är lite självterapi. Alla bilder blir verkligen jätte fula och det är därför jag tar dom, för att lära mig att fult inte alltid är fult. Att jag är vacker som jag är och allt sånt. Själv träning så att säga. Dessutom lägger jag upp dem här för att träna mig i att visa mig när jag inte är fixat och donad, att visa mig hur jag verkligen ser ut. Nyttigt för alla tror jag!
.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du är alltid vacker! Webkameror är fina grejer^^

2010-03-07 @ 20:42:21
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0