Kommissarie Späck

Har just kommit hem efter att ha sett den nya filmen Kommissarie Späck tillsammans med Veronika, Elin, Sigrid och Åberg. Filmen? Ja hur tusan ska man beskriva den. Finns nog inget bättre ord än Galen! Helt Galen. Om det är bra eller inte vet jag inte, eller jo många skratt blev det i biosalongen men mestadels för att humorn var så himlans låg så det liksom inte går att inte skratta. Måste dock säga att skådespelarna var bra, Per Moberg som kvinnlig polischef med rött läppstift och stickning, jag började garva så fort han kom in i bild!
Låg humor var det ja..
.
Helt värd att se på bio var den inte, inte för att jag ångrar att jag gjorde det men ingen film som måste ses på bio utan går lika bra hemma i tv-soffan. Men ses det borde den faktiskt, av alla på gott humör!

Kommentarer
Postat av: V

Haha Per Moberg gav filmen guldkant :D

2010-06-08 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0