tvivel

Har ingen ork med någonting, eller i alla fall ingenting roligt som jag brukar tycka om. Orkar inte gå tillbaka till depressionen, vill inte tillbaka till höstens sinnesstämning. Ändå tror jag inte jag är på väg dit, men blir nästan rädd för mig själv för jag vet aldrig vad jag kommer tycka, tänka och känna. Snäser åt kompisarna, fast det verkligen inte är meningen, är otroligt lätt retlig, vill plugga, eftersom jag då har en anledning att vara för mig. Det konstiga är att jag egentligen trivs med mina vänner, jag älskar dem verkligen. Men min tvivlan på mig själv får mig att inte "vilja" det, eftersom jag vill dem det bästa ska det inte behöva vara med mig. Jag är deras beskyddare, men min egen förrädare.

Kommentarer
Postat av: M*

<3 you know I love you <3

2010-01-21 @ 13:06:44
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Veronika

Du är det bästa och jag vill vara med dig <3 Älskar dig <3

2010-01-21 @ 16:57:40
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0