sjuk

Jaha, vilka hjältedåd har jag utfört idag då? Hjälpt tio tanter över vägen? Räddat en katt ut er träd? Hittat ett botemedel mot Parkinsson? Nej, inte ett enda. Jag har ägnad dagen åt soffsovning och febermardrömmar om Mamma Mia. Trevligt, eller hur?
.
Men inte är jag grinig och sur åt att jag ägnat en, av de dyrbara lovdagarna, åt illamående, feber och huvudvärk. Nej som min kära vän Sara sade "Men du kan ju ändå inte gå ut när de är hundra minusgrader så du har iaf valt att vara sjuk på en bra tidpunkt typ". Det gäller ju att se det positivt, jag slipper frysa arslet av mig och jag kan, utan att känna mig som en gammal tant, gå och lägga mig efter Vänner. Jippie!
.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har varit ute och frusit arslet av mig :( Inte kul! <3

2010-01-06 @ 18:54:22
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa jag har också vart ute och de är bajskallt saå de är ändå ingen ide att g¨å ut XP

2010-01-07 @ 16:32:48
URL: http://sakeromsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0