my place

Pluggandet släng dig i väggen, knäppa kort på nya rummet är mycket roligare. Här kommer lite bilder från när Veronika och jag var och shoppade loss till mitt rum och hur resultatet blev!
.
.
Veronika, suddig bild men hon är ju så fin ändå :) <3
.
.
Min obeskrivligt goda lunch. Grekisk linssoppa som  serverades med kalamataoliver, bröd och tzatsiki.
60 :- på Storken
.
.
Nyinköpta möbler från IKEA, min nya myshörna!
.
.
Sängens nya plats, Veronika har tom fått mig att börja bädda ^^
.
.
Världens finaste människor pryder min vägg <3
.
.
Gräs, sånt som alla 17-åringar lägger pengar på
.
.
Till sist, julklappen från fina Sis. Underbart om ni frågar mig! :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tredje bilden är som hämtad ur en väldigt fin inredningskatalog, mycket fint! :) Hihi, jag är bra inflytande för din säng! Mycket bra dag <3

2010-01-08 @ 14:25:45
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: Malin

FAN VAD SNYGGT!!!! :D avisvillfixamittrumnuu!

<3

2010-01-08 @ 16:22:44
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0