Fredagsmys såklart

Då kan man fråga sig vad jag gör en fredag som denna, pluggar alla tal i matte boken? Ute och festar och spyr ner toan hos någon okänd? Snusar in mig i en pojkväns hår? Fel! Fel! Fel!
.
Jag gör det jag alltid gör på fredagar, fredagsmys med Världens Bästa Bästis.  Vad vi än har för planer från början så hamnar vi ändå alltid här, hemma hos mig, ätandes riktigt god mat, idag pizza. Sen koka kaffe och prata skit med mamma. Godis-påsen är välfylld och filmen sätts in i DVDn; Idag blev det Enemy at the Gates, hjärtskärande och jobbigt bra. Just the way I like it!
.
.
Kan man annat än älska na? :)

Kommentarer
Postat av: pelle

Fredagsmys is the shiz, du! Bra där!

2010-01-30 @ 20:49:35
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Veronika

Vi är fradagsmys kungarna nr 1! Älskar våra fradagar och älskar dig <3

2010-01-31 @ 13:05:51
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0