deppinlägg

Blir så arg på mig själv, okej här kommer ett deppinlägg, så har du inte orken, vet att du inte borde läsa eller bara helt skiter i hur jag mår, kan du sluta läsa här. Hejdå och ha en bra kväll till dig!
.
Till er andra, eller datorn, mig själv eller vem jag nu skriver till. Varför kan aldrig knuten lösas? Efter djupa depressions veckor under sommaren och hösten blev allt mycket bättre och jag kände mig lätt som en vind, fri som en fågel, som Rasmus på Luffen. En helt underbar nyårsafton, varav det nya året ska efterlikna. Men nej, ångest klump och tårar som vill fram. Trött på alla, vill flytta härifrån, vill inte umgås, vill att någon ska vilja umgås. Inte konstigt att ingen vill det när jag är såhär, men ändå. Kan knappt fejkle, och då har de gått långt! Funderar på om det kanske är dags att fly, vara feg, men då faktiskt kunna andas. Kikar på blocket, lägenheter finns det gott om!
.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jag vill umgås med dig, mer än gärna! Älskar dig <3

2010-01-05 @ 10:44:45
URL: http://diskoufot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0