arton

Någonting som verkligen måste uppmärksammas idag, tycker jag, är att min älskade, kära, underbara, fina, vackra, roliga, gosiga, busiga, mysiga (kärt barn har många namn) Malin fyller 18 år idag, hur stort är inte det?! Som vanligt var vi vänner lite busiga och kidnappade iväg födelsedagsbarnet till en överraskning, marrängsviss blev det idag, inte ett dugg fel enligt mig.
.
Arton är ju verkligen en milstolpe här i livet, och om tio veckor och en dag är det dags för mig. Vet redan vad det första jag ska göra är. Hänga på porten till ICA på morgonen, gå in köpa ett 6-pack folköl och njuta!
.

Kommentarer
Postat av: pelle

Kidnappad och allt? Stackars Malin! ;)



Haha, ja, vem vill inte se mentalt instabil ut? Jag håller med ;)

2010-01-14 @ 00:18:31
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Malin

haha, vilken charming bild du hittade på mig XD Men du är bäst och snart får du också joina 18 års-klubben :D <3

2010-01-15 @ 23:34:46
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0