2010

Nyårsafton spenderades hemma hos mig med finaste vännerna, nyårsdagen spenderas ensam i soffan tittandes på film. Liten resumé, vad gjorde jag 2009?
.
  • Började tvåan
  • Träffade Anna <3
  • Galloperade på en häst OCH ramlade av
  • Blev utsedd till årets hjälte i skolan
  • Fyllde 17
  • Övningskörde, en massa!
  • Hade min första pojkvän
  • Gjorde slut med min första pojkvän
  • Blev riktigt bra kompis med Henke
  • Kramade min pappa
  • Lärde mig hantera min ångest
  • Älskade någon och blev älskad tillbaka
  • Lärde mig acceptera att saker och ting är som det är, och det är inget jag kan påverka
  • Titta mig själv i spegeln och tyckte jag var vacker

Kommentarer
Postat av: Veronika

Väldigt mycket bra på ett år måste jag säga! <3

2010-01-01 @ 20:04:55
URL: http://diskoufot.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller med föregående talare! :-D kärlek på dig<3

2010-01-01 @ 22:57:40
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0