Spex

Igår tillbringades kvällen på Nationernas hus tillsammans med Sara, Sofia och cirkus några hundra fler Linköpinsbor. Ögonen  blickades mot scenen där ett spex om 1800-talets London tog sin ton med obefintliga mord, noll mord offer som blev till fyra, bordeller och kärlek; självklart även en massa sång och dans. Helt underbart om ni frågar mig. Var helt lycklig när jag gick därifrån och  det första jag ska göra när jag anländer till mitt kära hem, är att kolla upp när Uppsala bestämmer sig för att ställa upp med ett spex. Hela kompis kretsen kommer bli dit tvingade!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag blir gärna dit tvingad :D <3

2010-02-20 @ 12:31:06
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0