lov på riktigt

Idag har jag en sån där riktig lovdag. Vaknade klockan tolv, känner mig lite krasslig så avbokade spinningtiden. Tog världens längsta dusch, cirkus en halvtimme. Kokade kaffe, gjorde i ordning glass och slängde mig i soffan framför Smala Susie. Kommer troligtvis ligga här hela dagen om jag känner mig rätt. För att ni inte ska beklaga bjuder jag här på några mycket användbara citat. Enjoy!
.
"Pölsa has no fear, cause he's got a lot of beer"
.
"Jag är hellre en anka i en liten pöl än en anka i ett stort hav"
.
"27 år och flint, det är inte så rockigt"
.
"Jävla oflyt hela tin"
.
"Jag går bara upp en sådär 10-20 minuter tidigare så jag hinner föna håret"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0