Kanal 5

Jag är så förbövelen arg just nu. På kanal fem. Hela dagen har jag sett fram emot kvällen då underbara So you think you can dance, sänds varje tisdag klockan nio. Men nej, nu ska vi visa Vinterspelen i Åre; En rad D-kändisar som ska göra diverse grenar medan Gunde Svan är programledare och gör high-five till alla spelare. Det är illamående framkallande.
.
Hur tänker dem när de byter ut typ världens bästa program med en pinsam, lågproduktion? Någon som kan förklara för mig? För jag fattar det verkligen inte.
.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Ebba då, de är ju skitroligt med vinterspelen :O

2010-02-09 @ 22:26:27
URL: http://sakeromsara.blogg.se/
Postat av: Syrran

Vad hände med "Dagens" ?



"Ett oknullat knull idag, är ett oknullat knull i morgon" är en klassiker från Jonas Gardell ;)

2010-02-10 @ 15:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0