friluftsdag à la moi

Nu ska jag ta en paus i pluggandet (som pågått i exakt en timme och sju minuter). Idag är det egentligen friluftsdag, men det är ingenting som faller mig i smaken. Speciellt inte när de  flesta åker till Romme, dit jag inte orkar åka med, och alternativet är pulkaåkningen eller långfärdsskridskor. Nej istället blir det hemma och pyssla och plugga. Men nu tar jag som sagt en paus, häller upp nykokat kaffe, öppnar godispåsen och sätter igång Sagan om Ringen extramaterial. Tror inte det blir så mycket mer vettigt gjort idag faktiskt.
.
.
Ungefär såhär hade jag sett ut på isen

Kommentarer
Postat av: pelle

Det här jävla Romme, det drog alla till på min tid också. Är det så jävla kul där alltså? :P Jag hade lätt gjort som dig ;)

2010-02-09 @ 14:40:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0