i kalla december

Mitt matintag för dagen har varit mycket till belåtenhet och jag kan inte annat än nämna det i mina skriveriers stund. Dagen började men en två köppa kaffe, nymaldaböner är nästan min bästa vän, en två smålokor och en clementin till mellis för att sedan fortsätta med en 8-bitars sushi till lunch. Efter-lunch-kaffet var ett faktum och så även morfens jul-munkar i form av grisar och med kanel och socker på. Kvällningen bjöd på kycklingenchiladas med finfin sallad med majs och avokado. Slutligen saffransglögg och pepparkakor med blåmögelost. Samt lite smågodis på toppen. Magen är nöjd och jag hoppar i säng. Godnatt!!
.
Jag skulle kunna leva på Sushi. Typ. Nästan i alla fall.

Kommentarer
Postat av: anonym

som jag förstår det så har du lidit av bulimi? När var det du senast kräktes??

2010-12-21 @ 21:18:41
Postat av: Treglassaft

Ingen fråga jag tänker svara på.

2010-12-21 @ 22:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0