sjuk och jävlig

Mitt nya namn är från och med nu sjuk-och-jävlig, i alla fall för idag, förhoppningsvis bara för idag. Ligger hemma i sängen då jag egentligen skulle skriva Svenska nationella i fem timmar. Känns inte helt kul, feber så det bara skriker om det, 38 grader, och för en person som egentligen har 35 är det jävligt högt, tänk er ni vanlig 37 gradare, att ha typ 40 grader. Varmt! Inte nog med det, ont i hela kroppen, verkligen ont! Tycker synd om mig. Tyck synd om mig. Det är synd om mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Hej Ebba!



Tack så hemskt mycket för de fina orden, det betyder väldigt mycket för mig att det finns de som bryr sig och jag är så tacksam över att jag har er!



Jag hoppas febern har gått ner och att du mår bättre så du kan gå ut och njuta av det fina vårvädret. Önskar dig en underbar helg.



Kramar i massor!

2010-04-24 @ 09:52:30
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0