så är jag

Ibland funderar jag över mig själv och mitt val att vara "offentlig", det vill säga att alla i skolan vet vem jag är osv, eller så är det mest idag bara. Men ibland känns det som att det kanske skulle vara enklare att bara vara, liksom en sån här som fyller ut tomrummet, sitter på en av stolarna i klassrummet men förutom hos sina vänner är hon endast känd utifrån vad hon heter. Förstår ni? Det kanske låter som ett helt banalt och sjukt problem, hur kan du tänka så? Jag vet faktiskt inte, men jag gör det och det är jobbigt för jag vet innerst inne att jag aldrig kommer bli någon annan än jag och jag är framåt, jag pratar, jag säger till om något är fel, jag kämpar, jag syns. That's just me.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det räcker ju med en anonym panelhöna per familj...

2010-04-22 @ 21:56:56
URL: http://dorotean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0