nej jag blir nog aldrig arton

Har precis kommit hem efter min första runda på krogen, tillsammans med jobbarkompisarna Cina och Carro. Hade helt underbart kul med dem, men måste erkänna, jag kommer aldrig bli en artonåring. Nej, jag tycker inte det är överdrivet tufft att gå på krogen och kunna köpa drinkar, och det är troligen ingenting jag kommer börja med nu heller faktiskt. Alla började inte dansa fören klockan halv elva, drygt en timme innan jag var tvungen att gå på grund av sista tåget hem, och det är det jag är ute efter. Jag är nog mer trettiofem ändå, sitta hemma och mysa med kanske ett glas vin och kolla på film, gå och lägga mig klockan tio och sova sött. Så det blir nog inte mycket Ebba ute i svängarna, mig hittar ni hemma i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0