jag gillar inte ormar

Allt tydde på att dagen skulle bli bra. BÅDA rödljusen slog om till grönt så fort jag närmade mig, solen sken när jag vaknade och jag kände mig ganska snygg när jag lämnade huset. Men nej, inte det. Har sprungit runt som en vilsen höna i skolan hela dagen, haft tusen saker i huvudet men inte haft ron att göra någonting. Kaos. Allt annat än organiserat kaos. Fick därför bli en giftpinne för att lugna ner mig. Ja jag är dum, men så är det ibland. Kunde koncentrera mig en stund, fick lite gjort. Men oron i magen har inte lagt sig. Känns som förut,  tiden jag inte vill tillbaka till. Tiden fylld av ångest. Men förhoppnings vis, troligen, är det bara en dålig dag. Sånt som alla har. Så imorgon blir allt bra igen, nu går jag och lägger mig och myser med Tobbe (gosedjurs-grisen) och så är läpparna uppåt imorgon. Det bestämmer vi. Bra.

Kommentarer
Postat av: Malin

men imorn kommer jag och då blir allt bra! Du har bara lite malin - brist ;)<33

2010-04-14 @ 23:43:53
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0