B&J's Peanut Butter Cookie Dough

Tredje glassen är smakad och den här dagen slog jag till på Ben and Jerry's nya pinne med vaniljglass, peanut butter, cookie dough och täcke av choklad med cookie bitar. Vilken glass! Smakerna förblindade min mun, så otroligt god! Blandningen med jordnötssmöt smaken, vanlijglass, choklad och kakdegen gjorde glassen fulländad. Blev aldrig tråkigt! Dock suger priset, 26 spänn, för en inte alltför stor pinne ändå. Men jag valde att dela min med Malin och då blev både priset och mängden perfekt. Därför ger jag B&J 5 av 5 korvar faktiskt! (priset får dock 0 av 5)
.

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Då skulle du sett Emelies kort! :D



Den glassen provade jag i söndags! Fan jag har fotat och allt mn glömt att blogga om den. Måste göra det nu bara för det :D

2010-04-08 @ 12:10:45
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0