JMSE HÄLL

Jag sitter här ensam i köket, förutom hunden som börjar sjunga på sista reffrängen, snart finns inte han heller kvar, men idag känner jag mig mer ensam än vanligt. Verkligen så där Ensam med stor bokstav, sagd med riktigt stor kraft. Idag har jag på olika sätt varit i kontakt med mina syskon, mina fina underbara syskon, som alltid funnits där och tagit hand om och stöttat mig, vilken skit jag än varit. När jag idag fick höra deras röster, eller fick några rader skrivna till mig, ville jag kasta mig på telefonen, ringa polisen och få dem att hämta hem dem. Fort!

Jag vill inte vara ensam kvar, det är så tomt här då. Jag vill inte bli gammal, för det betyder att ni också blir äldre och tiden mellan besöken blir längre och längre. Stopp! Stanna! Kom tillbaka, snälla, kan vi inte bli små igen? 5, 8, 12 och 14, kan vi inte stanna kvar där? Jag vill inte, Jag vill inte, Jag vill inte vara ifrån er mer.

Snälla kom hem, jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0