Inte logiskt

Sitter i skolan och är helt sönder stressad för att jag har så sjukt mycket att göra, funderar på att ha krissamtal med my man. Men sen när jag tänker efter, har jag ingenting att göra, eller i alla fall inget akut. Jag ligger i fas och till och med före på vissa grejer. Varför ska jag då stressa?

Det är så konstigt att jag håller på sådär, börjar må dåligt över verkligen helt onödiga saker, får panik och ångest. Till vilken mening? Det är som ett behov att jag måste känna mgi stressad, fast jag tror att jag behöver det, men utan anledning. Paniken växer över att jag aldrig pluggar, endå säger alla att det är lugnt, du kan chilla. Du kommer inte efter. Varför ska jag då oroa mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0