helvetets dag

Idag är ingen bra dag. Idag är verkligen ingen bra dag. Idag är helvetets jävla dag. Allmänna helvetesdagen, i alla fall i mitt liv. Men i och för sig, hur många dagar är inte det? Efter en helg som var helt underbar, jag var verkligen lycklig, trots allt deeptalk var jag faktiskt glad. Pang, bom, krasch. Allt förstördes och nu är jag på botten igen. Längst ner.

Ångesten äter upp min kropp, försöker tänka på någonting annat, men det går inte. Försöker känna värmen när finaste kompisarna kramar mig. Försöker igonerar exets lukt, närvaro och röst. Det går inte. Ångesten har mig fast och min dumma hjärna tror att det enda som kan hjälpa är en kram från han. Han som jag inte får krama längre. Han vars famn jag inte får borra in mig i och känna lukten av och känna mig tryggast i världen hos.

Jag vill gråta, men tårarna har fastnat i magen. De har bestämt sig för att inte hjälpa, det vill få mig ännu längre ner i skiten. Fan, jag orkar inte det här, inte idag, inte just nu. Inte mer, inte när allt var påväg att bli bra.


Kommentarer
Postat av: Bumbi

måste vara himla jobbigt att se honom typ varje dag "/

2009-09-28 @ 18:37:46
Postat av: erica

av det lilla jag känner dig och det jag läser här ibland, även om du kanske inte känner så under dagar som inte är bra, så vill jag ändå säga att jag tycker du verkar vara en otroligt stark person och det beundrar jag dig för och det kan du få veta. och till skillnad från mig vågar du visa och tala om för dig själv när du mår dåligt och jag tror det är en bra förutsättning för att kunna läka. kämpa på <3

2009-09-28 @ 18:47:35
URL: http://ecsm.blogg.se/
Postat av: Ebbs

Kommnentar svar:

Bums - jah, varje dag är en egen kamp.. men ska berätta något för dig imorn! tack för att du finns <3



Erica - börjar seriöst grina! det är sånna som dig, fina människor, som gör att jag orkar vara stark, annars skulle det inte gå. Du är fin, även om du mår dåligt och är ledsen, glöm inte att det är okej att vara ledsen, det är mänskligt och man måste vara ledsen. Va stark med mig! Våga vara ledsen, det är mod <3

2009-09-28 @ 20:39:58
Postat av: Erica

:) och särskilt när man vet att andra fina människor också kan ha tunga tider i livet.

jag tycker vi är grymt duktiga på att vara starka! duktiga, starka och ledsna <3

2009-09-28 @ 21:44:49
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0