Fredag

Mamma och pappa har tagit bilen till staden för att kika på teater, måste medge att jag är lite avis, men det gör inte så mycket. Ska spendera fredagskvällen hemma hos bästis, dricka kaffe, troligen kika Idol och bara ta det lugnt. Det är konstigt, men oavsett vad som har hänt under dagen, hur länge jag sovit och hur bra, så är jag alltid jättetrött på fredagskvällen och det jag på min höjd orkar med att göra är att titta på tv. Tur att Idol finns till min undsättning och att bästis finns, annars hade det blivit bedtime mycket tidigt. Fast i och för sig, det är ju skönt det med..
-

Kommentarer
Postat av: Veronika

Nu blire fredagsmys! <3

2009-09-25 @ 18:55:51
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0