en sjuk en

Sjuk, ensam och glassugen. Det är jag just nu. Det suger, men får trösta mig med att både mamma och pappa också är sjuka, så vi har riktig sjukstuga här hemma. Eller vänta, är det en tröst? Då kan ju ingen komma med saft och byta film, eftersom de också ligger halvt döda under täcket. Det tål att tänkas på..
-
Men i alla fall finns Vänner. Det piggar upp min sjukkväll lite. Men det dumma är att så fort jag hör låten "I'll be there for you.." börjar jag tänka på finaste korven som jag inte träffat på flera dagar. Samt på bästis, som jag nästan inte såg ett dugg av idag. Tänker också på att om jag blir sjuk kommer det dröja ÄNNU LÄNGRE tills jag får träffa er. Plus att jag kommer missa de små snart-två-år-sötisarna. Blä! Men det gäller att vara positiv.. Man får tycka synd om sig och äta glass i stora lass när man är sjuk!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Bli frisk fort din korv!! Annars saknar jag ihjäl mig imorgon i skolan! <3

2009-09-21 @ 20:54:08
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0