Busschauffören, en sån med glatt humör?

Busschaufförer, detta ständiga hatobjekt. Men är det så konstigt när de vägrar öppna dörren när du kommer springandes i regnet, precis en sekund efter att han precis stängt dem. När trafikljuset dessutom lysste rött. Det är sådant som hade kunnat få bägaren att rinna över om det varit en helvetes dag. Turligt var inta idag en sådan dag. Efter besvikelsen och några svordommar tar jag ett lugnt antetag och säger till bästis "äh, den kommer säkert krocka eller nått" varav denne svarar "ja, och då räddade ju han faktiskt ditt liv"
-
Känns så skönt att inte en sån liten skit grej rubbar min balans och får mig att må som en smutsig skurtrasa. För mindre än en vecka sen hade jag reagerat helt annorlunda, bägaren hade minst sagt runnit över. Men inte idag inte. Åh nej, busschaufförs jäveln ska inte få sudda bort mitt leende!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Jävla hatgubbe är allt jag har att säga om honom! Men vi vann den striden iaf :) <3

2009-09-16 @ 22:51:36
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är så skönt att du verkar må en aning bättre :D Jag är så glad för din skull <33

2009-09-16 @ 23:35:48
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0