bullimikern

Efter några normal-ätar-dagar då jag kunnat kontrollera mig och till och med äta lite onyttigt gott som jag varit sugen på, utan att få ångest, gick det idag åt helvete igen. Spyflugan i mig kom tillbaka.
-
Jag vet inte vad vännerna runt om mig trodde, men det som började som en rolig och god grej, slutade framåtlutandes mot toan. När lunchen äntligen var här var jag så sjukt hungrig och verkligen sugen på mat. Citronetterna på köttätarnas tallrikar såg riktigt lockande ut, fiskätare som jag är kunde jag inte motstå att ta mig en liten tugga. En liten tugga, blev till en till liten tugga. Två små tuggor blev till två stora tuggor. Halvliggandes mot bordet låg jag och fullkomligt öste in maten i munnen, jag var mätt, men kunde inte sluta. Skämtsamt skrattade vi åt det, trots att jag innerst inne visste att det här inte är ett normalt matbeteende.
-
Femton minuter senare ligger jag som sagt på toaletten, spyr upp de otuggade bitarna, tårarna rinner men endå kan jag inte sluta.Tillslut messade jag bästis, måste ha någon bredvid mig, tillsammans med mina tårar och spyfrätade tänder. Bästis är fin, hon fick mig att resa mig, gå ut från toan. Nu ska vi klara det här. Tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Alla har vi bakslag, alla har vi neråtdagar. Men vi kommer klara det ändå, för vi är så sjukt jävla bäst! <3

2009-09-17 @ 22:45:18
URL: http://avokadosallad.blogg.se/
Postat av: Bumbi

<3<3<3

2009-09-17 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0