trött 2

Spökena från i söndags finns fortfarande kvar i min hjärna och gör mig till en zombie. Jag är helt utpumpat trött, eftersom jag är så stressad och ångestfylld att sömnen blir allt annat än lugn, min hjärna kan inte tänka, kombination ångest och trötthet. Mitt i allt detta har jag massor att göra i skolan, inget som lyfter direkt. Det är som att jag har så mycket känslor inom mig att de blir för många och jag blir bara jättetrött istället. Vilken sjukdom är det?
-
Så idag åkte jag hem tidigt och slängde mig på soffan och somna pladask. Tur att mina finaste kompisar finns i skolan och kramar och stöttar mig. Ja, ni kan ju efter att det här o-bra-skrivna-inlägget förstå hur jag trött jag är, orkar inte läsa igenom det, orkar bara tjata om hur trött jag är. Just det, har jag sagt att jag är trött?
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0