soffpotatis

Ett lov spenderat fem dagar i lugnet hos min fina vän Malin. Spenderats är verkligen rätt ord för vi har verkligen inte gjort någonting "vettigt", mer bara lov-vettigt, sånt du faktiskt ska göra på lov. Stanna upp, andas och bara vara. Det har jag verkligen gjort. För att ge er ett perspektiv. Idag tyckte vi att vi var duktiga som gick ut en timme, i fina kläder och smink, och fotade. Annars har dagarna mest bestått av soffa, äta, film och sova. Självklart lite horseriding också.
-
Många kanske tycker vi kastar bort lovet på att inte göra någonting. Men det är ju just det lovet är till för. Livet är ju så stressigt annars. Så när vilan verkligen kommer på fat fram till en kan du ju inte säga nej. Soffpotatis för en vecka, snart är verkligheten och stressen tillbaka. Jag älskar lov.
-
-
Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag älskar dig <3

2009-11-01 @ 11:41:39
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0