det värmer <3

Idag har fina människor varit fina och gjort mig glad när jag varit mindre road över livet. Stannar upp och tänker hur glad jag är över att vara den jag är, där jag är. Vackra ansikten som möter mig varje dag, som skiner upp i leenden och som jag vet verkligen är på riktigt. Det får mig själv att le och skita i det där som sitter och gnagar. Jag ser era leenden, de är de enda jag ser, och de värmer. De värmer verkligen.
-
"När vi började i tvåan igen kommer jag ihåg att jag tänkte: jag vill vara som Ebba, hon är smal men har endå stora bröst" Sara
-
"Du är en riktig pudding" Malin
-
"Du är bäst" Marika
-
"Jag älskar dig" Veronika

Kommentarer
Postat av: Veronika

Du förtjänar alla fina ord, vackra Ebbs :) Älskar dig <3

2009-11-07 @ 11:48:52
Postat av: Malin

säger samma sak som Veronika ;) Plus att jag tycker du är grym som glädjs åt de små sakerna i livet! :) ÄLSKAR DIG SUPERDUPERMYCKET!

2009-11-08 @ 16:52:13
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0