det där med pengar

Efter tio timmars arbete är jag helt slut i kroppen. Då är det skönt att komma hem till pizza och fotmassage, min mamma är en fin prick hon. Jag kan väl erkänna att jag var en smula dum som åkte iväg och jobbade efter fyra dagar i sjuksängen. Men vad gör man inte för pengar?
.
När jag tänker efter. Vad skulle jag inte göra för pengar? Det är sjukt hur mycket man kan göra för de där små papperslapparna egentligen. Och endå så säger man att pengar är inte allt här i världen. Visst är de inte det, men jag måste i alla fall medge att pengar gör livet lite lättare att flyta på, det blir några problem mindre. Fast i och för sig, det tillkommer ju också flera. Som det faktum att jag inte känner min fötter, efter allt slit för lite cash. Men jag är endå nöjd, 800 kr mer i kassan är aldrig fel!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0