ångest

Lämnad ensam med min ångest. Den svarta, äckliga paddan som finns där i magen äter och äter från mitt innanmäte. Känns fräscht. Blir så arg på mig själv, har världens finaste och underbaraste kusiner som är här två dagar och leker. Jag tycker verkligen om att vara med dem och därför blir jag så arg på mig själv att jag inte kan, jag kan inte slappna av och vara glad med dem. Istället sitter jag här med min ångest och vill bara bli lämnad ensam. Men samtidigt vill jag vara kvar och leka, vara barn igen och verkligen bara få släppa loss. Men det går inte, jag får inte. Jag får inte njuta av mina kusiners närvaro, det bestämmer ångesten. Den vill mig illa. Den hatar mig. Hatar jag mig?

Kommentarer
Postat av: Malin

skitbajsfittångest. Putta bort skiten, den har ingen rätt att göra en sån fantastisk människa som du, så illa. <3

2009-11-01 @ 20:45:38
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0