en dum en

Jag är dum. Det är inte ett påstående, det är ett sant faktum. Tidigare har det bara varit en  tanke, men idag har det verkligen bevisats. Jo det är sant, en vetenskaplig undersökning i hemmiljö har gjorts och nu vet jag allt för att visa att det stämmer. 

1. I flera månader har jag kämpat, jobbat och gjort framsteg. När allt har varit skit och jag inget hellre velat är att dö, har jag endå stått emot och stannat kvar.  Men när jag satt det där vid köksbordet, med den orangea saxen i handen, gick det inte. Huvudet var borta, inga tankar fanns kvar, jag handlade per automatik. Men det värsta är inte att jag gjorde, utan att ångesten faktiskt försvann, jag blev lugn och harmonisk. Inte bra för framtida mål.

2. Vi stod i köket och kokade kaffe, på tv:n spelades Kom igen Lena med Håkan Hellström. Jag kände hur glad jag blev och kunde inte låta bli att sjunga. Känslan stannade kvar och ville inte sluta. Det är då jag blir så arg på mig själv att jag inte uttnyttjar min talang, för jag vet att jag faktiskt kan sjunga. Nej istället stressar jag sönder med allt annat och mår skit, trots att en sådan sak skulle kunna väga upp en del av bördan.

När ni nu sett dessa två bevis, förstår jag att ni håller med mig. Jag är här med offentligt dumförklarad. Grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: Malinus

Jag älskar dig ändå<3

2009-05-17 @ 00:03:37
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: e2 - live laugh love

du är bäst. kom ihåg att du är stark <3

2009-05-17 @ 00:23:53
URL: http://xfc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0