Ren, skär happines

När recensenter pratar om filmer brukar de ofta säga att en riktigt riktigt bra film ska innehålla allt. Tårar, Skratt, Hat, Kärlek och sång. Hade denna dagen, den 30 mars 2009, blivit film, hade det varit den bästa som gjorts. Trots att den, tack och lov, mest innehållit skratt och kärlek har även tårarna och hatet fått visa framfötterna. Jag tänker inte tråka ut er med allt som hänt. Men känslan, efter en hel eftermiddag tillsammans med två helt underbara personer, den kan jag inte låta bli att beskriva.

Efter drygt tre månaders shoppinguppehåll skulle jag och bästis äntligen få styra stegen tillbaka mot den konsumerande samhället. Lovely om ni frågar mig!  Hela eftermiddag gick jag med ett leende på läpparna, visserligen spelade shoppingen, de yoghurt-doppade  nötterna och de faktum att våren är på väg, in på hur jag kände mig, men största förtjänsten ska två bönder från Uppland ha. Så lycklig som jag var idag var det längesen jag kände mig, ni fick mig verkligen att le och vilja leva. För mig är ni tryggheten själv, och för det älskar jag er <3


För alltid, <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig underbara människa <3<3

2009-03-31 @ 17:09:40
Postat av: Veronika

Du är min trygghet och mitt lyckopiller, älskar dig <3

2009-03-31 @ 18:57:31
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0