ord från en sjukling,

Vaknade imorse med känslan av att jag vilken sekund som helst kommer behöva springa upp på toan och spy upp hela magens innehåll. In i det sista försökte jag övertala mig själv att jag orkar åka till skolan, det kan ju inte vara så farligt och jag kan ju bara ta det lugnt. Men konstaterade tillslut att det var omöjligt, då jag tyckte det var jobbigt att sitta upp i sängen och knappt kunde hålla ögonen öppna. Så det fick bli en ofrivillig dag hemma i sängen, hade varit helt okej om det inte varit så att jag har massor att göra och massor av underbara människor att spendera tid med.

Så dagen kan väl kort och gott beskrivas som piss. Men nyss hände en sak som gjorde mig alldeles varm i hjärtat och som fick mig att för en stund glömma illamåendet och den enorma huvudvärken.  Bror min ringde hem och när han fick höra om min situation lät han alldeles bestört och sa "Jag sänder lite av min kärlek till dig så att du kryar på dig" Kan man annat än le?

Bror, jag älskar dig <3

Ursäkta om inlägget är helt knasigt skrivet, men som sagt är jag inte på topp. Nu ska jag gosa in mig i täcket igen och försöka bli frisk, så jag kan pallra mig till skolan imorn och träffa mina människor. Som förövrigt också dom har förgyllt min dag med söta sms. Tack <3

Kommentarer
Postat av: Veronika

Krya på dig fort, saknar ju min blodssyster ju! <3

2009-03-09 @ 21:45:38
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0