nu! nu! nu!

Varför kan jag aldrig vara nöjd för hur det är just nu och faktiskt njuta när jag har en bra stund. Nej istället springer mina tankar iväg, allt jag måste kommer ihåg i morgon, vad ska jag göra i sommar? Varför pratar jag inte med henne? Borde ringa? När ska jag hinna det? Varför är allt skit? STOPP!! Det är inte konstigt att jag mår som jag mår, för även när jag gör roliga och underbara saker kan jag inte njuta eftersom jag är för upptagen med att planera och bearbeta.

Bara genom att kolla i min almanacka får jag ångest, uppbokandet står mig upp till hakan! Många av sakerna är trots allt saker jag verkligen vill göra, men eftersom det blir för stressande och fullbokat kan jag inte njuta för de fina stunderna, hänger ni med? Jag fasar över vuxenlivet. Hur fasiken ska jag lyckas leva själv, arbeta, vara en god flickvän, mamma och samtidigt kunna leva levet. Mamma hur gör du???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0