the survivor

Jag är inte världens lyckligaste människa, heller inte den lyckligaste kvinnan. Jag är inte gladast i Europa och heller inte i Norden. Den finns många som mår bättreän mig i Sverige, Uppland och Uppsala. Men jag ser i alla fall en liten strima ljus. Fortfarande minimal, endast några millimeter tjock, så det nästan är så att man bara kan se den om man tittar riktigt, riktigt noga. Men jag ser den iaf!

Att låta djävularna vinna, det vore inte rätt. Jag är inte starkare än dom, i alla fall inte själv, men med hjälp går det faktiskt att fösa bort dom, och få dom att försvinna bort en liten bit. Jag är glad att jag vågade ringa och att du svarade, att ha legat på havets botten med tomma ögon det var inte menat att det skulle hända, du skulle rädda mig. Du fick mig att överleva. Min bästa vän, min syster, min mamma, min mormor, min korv. Kärt barn har många namn. Veronika jag älskar dig! (: <3

Mina känslor hoppar och därför blir även innehållet i mina inlägg väldigt varierande. Men det är inget jag kan göra något åt, det är bara så det är, vare sig ni vill det eller inte. Livet är en berg-och-dal bana, man kan inte bara åka på topparna, även dalarna måste besökas!

Kommentarer
Postat av: Veronika Korven Kindvall

Jag börjar med det viktigaste, Ebba jag älskar dig <3

Jag är så lycklig att du vågade ringa och tveka aldrig att göra det igen! Vi är som ying och yang du och jag, den ena klarar sig inte utan den andra! Det finns ingen som betyder så mycket som du gör eller som känner mig så bra som du gör och jag vet att jag borde vara Världens lyckligaste bara eftersom jag får ha våran vänskap. Jag vet att alla är avis på den, men det är bara så vissa är bättre än andra^^



Du är min ängel och min bästaste kompis <3 Det skulle inte finnas någon Veronika utan en Ebba =) <3



Och glöm aldrig bort hur bra du är! <3

2009-01-14 @ 23:29:58
Postat av: AlltiddinMalin

Jag vet att du kommer klara det Ebbs, du ÄR starkare än de flesta jag känner. Jag beundrar dig för att du orkar kämpa varje dag, ljuset kommer antagligen aldrig försvinna. Dina vänner kommer alltid finnas och vi ska hjälpa dig att hitta en väg ut. när ångesten tränger sig på, när gråten tränger fram, när ljuset längst bort försvinner länger och längre bort, då ska jag vara där för att dra dig tillbaka. <3<3

2009-01-15 @ 17:53:13
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0