lycklig,

Mitt huvud är tomt och jag orkar inte skriva. Innehållet i magen är på väg upp. Är det mensspöket som håller på eller håller mina tarmar på att tryckas ihop för att sedan klämas ut genom naveln, eller är det helt enkelt så att en liten miniatyr Häll håller på att växa innuti mig? Troligtvis beror illamåendet på för mycket chokladätande kombinerat med filmtittning liggandes på mage när man är bajsnödig. Inte bra kombination.

Hade jag varit helt kry i magen hade jag istället skrivit om hur lycklig jag är just nu, trots Timmys varningar om att förållanden bara är skit. Jag bryr mig inte för just nu gör du mig till världens lyckligaste människa och jag kan inte sluta le. Ensamhet är en av de värsta känslorna som finns, men att vara tillsammans med någon är ett av det bästa.

Så nu ska jag sluta skriva, dricka ett glas vatten, kurra ihop mig i täcket och kika på det tredje avsnittet av De halvt dolda. Sen ska sängen min få besök. Lyx på den (:

Ikväll somnar jag med ett leende, på återseende!



Kommentarer
Postat av: Bumbi

<3

2009-01-21 @ 22:37:44
Postat av: Veronika

Är så galet glad för din skull så det går inte att beskriva!!! :D Och när choklad är med i bilden är det ALLTID en bra kombination^^ <3

2009-01-21 @ 22:48:38
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0