det finaste

Idag fick jag uppleva någonting som värmer mitt hjärta oerhört mycket. Det finns många olika saker man kan ge till nån som verkligen kan värma ens hjärta. Bästa-kompis halsbandet Veronika gav mig i julklapp är ett sånt, eller förra årets julklapp Dunderklumpen, för att hjälpa mig överleva. Men det finaste som en människa kan ge, i alla fall till mig, är sitt förtroende. Orden "du är den enda jag har berätta det här för" värmer så otroligt mycket, eftersom det är ett så enormt stort bevis på hur bra man faktiskt är. En person som betyder så otroligt mycket för mig litar på mig och känner tillit till mig. Jag kan inte sluta le!


Efter gårdagens nergång behövde jag verkligen den här dagen. En dag som har varit fylld med skratt, härliga samtal, underbara människor och alldeles för stora shoppingkassar! Idag somnar jag inte dyster och gråtandes, idag somnar jag med ett leende på läpparna!

Hoppas er dag har varit lika härlig som min, god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0