Back in business!

Som ni troligen har märkt, och förhoppningsvis saknat, har inte antalet inlägg ökat här under veckan som gått. Anledningen är att jag har spenderat dagarna i en liten fjällstuga i Tänndalen utan internet och därför ingen möjlighet till bloggskrivande. Varje dag har jag haft massor av tankar i huvudet som jag velat skriva ner, men eftersom blogginlägg enligt mig är en färskvara, där du ska skriva ner de tankar du har just för stunden, kommer ni inte få ta del av föregående veckans funderingar och konstiga känslor. Istället får jag ligga i som sjutton och försöka skriva ikapp mig själv. I will do my best!

Naturligtvis kan jag inte låta bli att skriva några rader om veckan som gått endå, förlåt mig, men jag lovar att det blir i kortaste laget och inga onödiga detaljer om att jag till frukost i tisdags åt två tekakor med Milda margarin och Herrgårdsost. Oj då (a). I alla fall har inte veckan bara bestått av skidåkning och TP-kväller. Nej vi har bland annat även hunnit med att fira in det nya året, välkommen 2009, kollat på massa film, pratat i telefon med våra kära, saknade vänner och lekt modeller med underställen. Gud så sexigt!

Måste säga att vi hade turen på vår sida då den lift vi använde mest vaktades av en riktig snygging, som fick vara vårat ögongodis för veckan. Modiga som vi är gick vi fram och sa som det var, "Hej vi tycker du är skitsnygg, kan vi få ta ett kort på dig?". Så nu har jag två snyggingkort i min kamera och vi berikades med världens leende varje gång vi skulle fånga liften. Kan det bli bättre?

puss på veckan, och hoppas jag är välkommen tillbaka?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad jag har saknat er, helt sjukt!!

men jag vill gäran se bild på liftsnyggingen, namnam :P <3

2009-01-04 @ 00:17:04
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0