lovdepp

Gud vad jag hatar lov. Det är så deprimerande när man på torsdagskvällen kommer på att det bara är futtiga tre dagar kvar i den underbara ledigheten, men med tusen saker man vill göra. När man dessutom börjar prata med vänner från förr, om hur mycket man saknar den gamla tiden och att man borde ses, blir jag ännu mer frustrerad. Nu när jag måste leva med att Moderaterna har makten tycker jag det är deras skyldighet att införskaffa en veckas sovtid efter ett lov. Eftersom att jag på loven måste proppa in alla roliga saker jag vill hinna med, glöms det bort att bara vila och ta det lugnt. Därför borde inte jag behöva höra väckarklockans skrikande klockan sex på måndag, istället borde jag få ligga kavr i min säng och bara ta det lugnt. Någon som håller med?















24 augusti, 2007 <3

När sedan Torsdagskvällen är den första kvällen på en vecka som jag kommer tvingas sova ensam, blir allting ännu mer ledsamt. Att inte hör bästa kompisens andetag bredvid sig, känna pojkvännens armar runt om sig eller bli ihopklämd mellan de finaste flickorna, hur ska jag kunna sova? Blir det alltför ensamt får jag väl klämma ner mig bredvid hunden, fylla hela sängen med kuddar att krama, eller lägga mig mellan mamma och pappa, som jag alltid gjorde när jag var liten. Eller så är det någon som känner sig manad och kommer hem till mig och gör mig sällskap. Snälla? (a)

Ser ni inte så skönt det ser ut?
Jag vet att ni inte kan motstå det ;)



Kommentarer
Postat av: Veronika

Hihi mamma föreslog att jag skulle sova inne hos henne^^ Jag kommer mer än gärna och gör dig sällskap i din stooora säng =) Jag rider på mitt gröna lejon, så är där om 23 minuter :) <3

2009-02-19 @ 23:25:38
Postat av: moa (:

Vilka minnen man har från kräftfisket! Jag saknar de galet mycket.. :)

2009-02-23 @ 18:46:30
URL: http://moaaes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0