knasboll,

Knasboll det är vad jag är. Jag sitter här och klagar och klagar. Är det för varmt klagar jag på det men är det kallt klagar jag  istället på att jag fryser, är naglarna långa måste jag klippa dom, när jag klippt dom vill jag att dom ska växa. Människor är en art född att klaga tror jag, och om ni inte håller med kan ni ju klaga på det jag skriver *(Varning för dålig humor!).
 
Jag vet inte hur det är med er men jag klagar i alla fall väldigt ofta och trånar efter saker jag vill ha. Men när jag fått min önskan, är jag fortfarande lika missnöjd som innan, och börjar istället längta efter någonting annat. Livet går egentligen ut på att sträva efter, uppnå, hitta nya saker att sträva efter. Visst låter det hemskt när man tänker på det? Fast å  andra sidan, tänk hur tråkigt och meningslöst livet skulle vara om man inte drömde  efter något och strävade efter att nå sina mål. Vissa stannar hissen på ett plan och kliver av, nöjda med vad de fått. Men jag är en av de människorna som aldrig slutar sträva, som aldrig kommer bli nöjd. Sorgligt, men sant.

Någonting som gör mig ännu mer irriterad på mig själv är att jag klagar på  saker andra människor gör, men som jag själv också gör, utan att klaga på det. Så nu ska jag ta mig i kragen och klaga lite på mig själv. Särskrivningar är en sak jag stör mig otroligt mycket på, men bara när andra gör det. Jag satt och läste gamla blogg inlägg jag skrivit, och hittade nästan en särskrivning i varje inlägg. Jag mådde illa! Men inte tusan tänkte jag på det när jag väl skrev inlägget. Usch och fy på klagar Ebba!

Finns det någonting ni stör er på men som ni ibland kommer på er själva att göra? Som till exempel sär skrivningar!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

hahaha.. du läste ett "blogg inlägg"? :D Sötnos!

2009-02-12 @ 14:37:32
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg - din drog i bloggform

Så brukar jag göra, klaga på min kille att han tex inte städar, när jag är tuuuuuusen gånger värre själv! ;p

2009-02-12 @ 16:39:11
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Erico

ohja jag dansar disco :) dansat street länge?

2009-02-12 @ 20:19:29
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0