Robot

Oj vad jag är extremt dålig på att blogga, stackars mina enormt många läsare som har fått suttit gråtande i flera dagar i brist på rolig läsning, eller?
.
Men har faktiskt bra skäl till detta, jag är nämligen en robot. Veckan går, skola alla dagar, kommer hem vid sex-sju, helt död, äter middag, kikar tv, sover. Helgen närmar sig, direkt efter skolans slut på fredagen blir det springa till bussen, direkt till jobbet, slutar 22.30, hem, ännu mer helt död, sova. Vaknar klockan 13 på lördagen, fortfarande helt död, åker och jobbar kommer hem vid elva, behöver jag säga att jag är död?
.
Känner mig lite som en robot, som går och går och går på någon slags konstig energi, sover inget vissa nätter, alldeles för mycket andra. Axeln värker fortfarande, från moppevurpan, men har inte tid. Jag går och går och går, hinner inte stanna. Jag är en robot.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0