godispåsen som försvann

Vet ni vad som hände mig idag? Något som gjorde mig chockad, ledsen och full i skratt. Någon snodde min godispåse. Var inne på Åhlens med Veronika, vi hade provat kläder och gick sedan till kassan för att betala. När vi sedan ska gå ut märker jag att jag inte har godispåsen med mig och eftersom jag inte varit någon annanstans förstår jag att den måste vara i provrummet. Men icke sa nicke, när jag kommer dit är där helt tomt. Vilket måste betyda att någon måste gått in, sett påsen och tagit den. Vem gör något sådant?
.
Så jag fick sitta hela bussresan hem utan godiset som jag sett fram emot. Lite surt, men sånt är livet. Fick ökensand och kaffe hos Veronika, så är ganska nöjd ändå :)
.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Så bajsigt lågt att sno en godispåse^^ Ökensand och kaffe löser de flesta problem =) <3

2009-12-17 @ 21:57:00
URL: http://avokadosallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0